Jimmy5 2009.11.05. 23:07

Túlélés

Hogyan szoktátok elütni az időt, amikor egy borzalmasan unalmas órán kell bent lenni? Mik a túlélési praktikáitok? Egyszerű amőba, vagy szolid torpedó? Dudorásztok, vagy empéhármat hallgattok? Levelezés vagy sms? Kíjjó a telefonon, vagy gémbojozás a gémbojon?

Minden, a túlélésért folytatott harci eszköz érdekel minket. Ámítsatok el minket!


"A lazulás fontos. Ha megállás nélkül előadásokat kéne figyelnem, már rég a sütőben pihenne a fejem ... vagy a tököm."


Nos igen.. a probléma adott.. Első megoldás, nem épp' megoldás, inkább megkerülés. Ez történhet szándékosan, vagy másképp.. pl. "Holnap 8-kor kelek. De most komolyan." Vagy ha a tegnap este miatt, még másnap is nagyon fáradtak vagyunk. (Pl. jó eséllyel ez lesz nekem holnap.)

Ha már bent vagyok, nem szoktam kimenni, tehát ott kell maradni. Nem vagyok kreatív. Alszok. (Vagy csak pihenek.) Éjjel úgyse aludtam sokat. Szerencsésebb eseteimben, ha épp' egy regényt olvasok, le tudom kötni magam, vagy ha adtak valamit odaúton, pl.: Metro, Népszabadság, Bunkó nélkül...

De mindenkinek legalább egyszer túl sok lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://alkimistak.blog.hu/api/trackback/id/tr791503813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása